2010-04-26

Istorija se ponovila...

U najlepšem trenutku! Da li se neko seća evropskog prvenstva u košarci 1997. kada je Saša Đoršević u poslednjim sekundama zabio trojku Hrvatima u osmini finala?

A evo i sinoćnog meča Partizan-Cibona usred Zagreba kada je je Kecman izbacio loptu ka košu samo 1 desetinku sekunde pre kraja utakmice, "ubo" trojku i sa pola koša razlike doneo titulu prvaka NLB lige u Beograd. Bravo za Partizan. Ničeg lepšeg nego sportski nadigrati Hrvate na njihovom terenu...



Što se mene tiče, posle stravičnog premora na poslu prethodne nedelje, evo idealnog užitka...

Ocenite ovaj post:

7 коментара:

Unknown је рекао...

:D :)))

Kako da se ne sjećam Saletove trice Hrvatima..a ono sinoć je bila-magija ;)

Miljana Mladenovic је рекао...

Ono sinoć će svakako ući u legende o košarkci!

Miljana Mladenovic је рекао...

Iskreni Hrvati!

Анониман је рекао...

Mogućnost takvog koša 1:100000

PS Poslao sam ti email

Miljana Mladenovic је рекао...

Haaa, moj sin kaže: "Bog postoji i navija za Partizan..."

Анониман је рекао...

Meni stigle knjige. Hvala još jednom. Oduševljen sam izgledom knjige. Čim je pročitam eto mene sa komentarom. Obavezno mi javi kada ti stignu knjige. U provinciji sve kasni, tako da ni pošta nije izuzeta od tog pravila. Puno pozdrava od Miljana ;)

Анониман је рекао...

nema toga ko se ne seća te trice :lol:

Постави коментар